نظافت منازل با نظافتچی مجرب در شهر تهران در خدمت شما عزیزان می باشد.

شرکت نظافتی آرمان نظافت پاکان برای ارائه خدمات نظافتی در خدمات شما می باشد.

 

نظافت منازل

نظافت منازل قسمت پذیرایی چه چیزهای برای نظافت مهم است؟

نظافت منازل دکورهای که در روی میزها و روی زمین یا در جاهای مختلفی می باشد. و قاب های عکس ها که به دیوار یا در گوشه ها خانه می باشد.

مبلمان برای تلویزیون نگاه کردن یا کبلمان برای صحبت های درهمی یا مبلمان های که در پذیرایی برای مهمانان می باشد .و دستمالی کشی یا گردگیری در پذیرایی برای تلویزیون یا اطراف تلویزیون و وسایل های کناره آن می باشد. یا دستمال کشی برای مبلمان ها و یا دستمالی کشی روی فرش های پذیرایی می باشد. این کارهای نیز با مرحل خود باید پیروی کند که در زمان نظافت سریعی باشد. تا در زمان خواسته شده نظافت به پایان برسد.

 

خدمات نظافت منازل

نظافت منازل قسمت آشپزخانه 

شروع به نظافت قسمت آشپزخانه باید اول وسایل های آشپزخانه را بیرون از محل کار قارار بدهد و دیوارهای آشپزخانه را در اول از همه دیوار شویی کند. به طوری که رضایت مشتری را دارا باشد.

نظافت آشپزخانه معمولا برای کلی کاری باید وسایل کل آشپزخانه را از جاهای خود جابه جا کرده و جاهای این وسایل را به دقت تمیزکرده و قسمت کابینت ها را به کلی تمیز کرده و وسایل ها در جای خود قرار داد باشد. و وسایل های برقی را نیز باید در بیرون از آشپزخانه تمیزکرده و همچنین جاهای این وسایل را به کلی تمیز کرده و در جای خود قرار بدهد.

در آخر از همه باید کف آشپزخانه را تی کشی با دقت بالای باشد. که هیچ گونه گرد و غبار در روی زمین باقی نماند تا رضایت این کار را نیز از مشتری داشته باشید.

بعد از همه کارهای آشپزخانه باید باز نگاه کلی به وسایل و کابینت ها و کف زمین را داشته باشید که به کلی رضایت بخش باشد.

 

نظافت منازل

 

نظافت منازل قسمت اتاق خواب ها

نظافت اتاق خواب ها باید مشتری نیز در عین کار باشد که بعضی از وسایل در موقع جابه جای خود باشد. چون این کار در واقع چیزی از وسایل ها در واقع استفاده می شود مشتری نتواند این وسایل را پیدا کند ، پس باید خود نیز باشدکه جاها این وسایل را خود بگوید که آنها را در کجا قرار دهند.

نظافت در اتق خواب ها قسمت کتابخانه بسیار کار سخت و مهم می باشد، که این کار نیز باید خود مشتری باشد.قسمت کتاخانه باید کتاب ها جابه جا شود اول جای کتاب ها تمیز شود و بعد کتاب ها در جای خود قرار گیرد. قسمت تخت خواب اتاق خواب باید در بعضی از منازل اول تخت  خواب جابه جا یا جمع آوری شود که قسمت پایین تخت خواب تمیز شود و بعد باز هم تخت خواب در جای خواسته شد قرار گیرد.

بعد از کارهای کلی منازل نوبت به سرویس ها خانه می رسد که با این کار نظافت منازل به پایان می رسد.